Doel:
Het ondersteunen en empoweren van alle medewerkers om enthousiaste en gewaardeerde IKEA ambassadeurs te worden die onze klanten helpen hun dromen te verwezenlijken en hen het gevoel geven ze echt te begrijpen door op een vriendelijke, kundige, verrassende en inspirerende wijze hun verwachtingen te overtreffen. Het moet bijdragen aan het creëren van blije, loyale klanten, hogere verkoopcijfers en het zijn van de kenner van het echte leven thuis: ’the Leader in life at home’.

(mooie samenwerking met TimeToGrow)

Traject:
Ik Maak IKEA

Bereik:
5000 mensen

“Marco Gala heeft ons geholpen bij het opzetten, ontwikkelen en faciliteren van een uitgebreid en succesvol veranderprogramma voor al onze stores in NL. Wij hebben Marco leren kennen als een trainer en learning designer met passie en veel energie en enthousiasme voor zijn vak. Hij is in staat om zich in te leven in de verschillende doelgroepen en is voor hen daardoor heel aansprekend en benaderbaar. Door zijn verfrissende manier van trainen en het gebruik van verhalen en anekdotes weet hij mensen te raken en te inspireren. Zij zijn daardoor goed in staat om het geleerde toe te passen in hun dagelijkse werk. Hij is creatief en behaalt geweldige resultaten. Wij bevelen Marco Gala van harte aan als trainer. Hij is een expert op gebied van leiderschap en klantbeleving.”

Carina PriesmanIKEA, Global Cultural Change Manager

“De trainingen die door Marco gegeven worden zijn altijd dynamisch en sprankelend waarbij de deelnemers centraal staan. Het enthousiasme van Marco is aanstekelijk en geeft je handvatten om het enthousiasme in jezelf op te zoeken en in te zetten in de praktijk.”

Koen EngelsIKEA, Market area manager People&Culture

Ik Maak IKEA

Ik Maak IKEA

Ik Maak IKEA

Ik Maak IKEA

Ik Maak IKEA